Sunday, December 31, 2006
MASUK BARISAN




RB: Saya tengah baca Masuk Barisan dan akan buat ulasan fizikal dan entri paling terkesan di hati. Entri paling bosan saya diamkan. Kalau saya kritik ia akan mengundang celaka!

Tokrimau: Good Policy! Industri Blook masih terlalu muda untuk kritikan jujur. Seperti mana media berlapik mengkritik filem Melayu. Contohnya Cicakman. berhati-hati. Itu industri juta-juta!

Nota kaki: Mahu beli Blook terbaru kami; MASUK BARISAN? Hubungi saya di vicenata2000[at]yahoo[dot]com. RM22 termasuk belanja pos.
posted by rudy bluehikari @ 8:11 PM  
2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

RUDY BLUEHIKARI
dari Banting ke Fukushima
Winner of Geng Jurnal Best Weblog Award 2001
Terkini
Arkib 2006
Arkib

 

Links
Karya


    Buku kompilasi entri 20 penulis blog terbitan MINE. Hubungi saya di vicenata2000 [at] yahoo [dot] com untuk mendapatkan buku ini.


    Novel bersama kedua saya hasil tangan Sri Diah, MBA, Rudy Bluehikari dan Ibnuariff sudah berada di pasaran sekarang. Terbitan Alaf 21.


    Novel Bersama sulung saya hasil tangan 23 penulis terbitan esastera.com.


    Buku kompilasi entri penulis blog terbitan MINE. Hubungi saya di rudy [at] bluehikari [dot] com untuk mendapatkan buku ini.

Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER