Monday, January 08, 2007
GASTRIK
Betapa sinonimnya stress dengan gastrik. Dulu aku tidak begitu. Tetapi, tahun berganti tahun, sakit yang aku hadapi memang memberikan tekanan. Tekanan itulah yang menumbuhkan luka dalaman.

Aku kena redha. Sakit yang aku hadapi ini walaupun menganggu kehidupan sehari-hari, tapi aku harus juga melaluinya. Apa ubat stress?

Baca Alquran. Entah apa magisnya, Tuhan berikan Alfurqan sebegitu membantu.

Siapa ambil Alquran kuning aku? Pulangkan!
posted by rudy bluehikari @ 4:31 PM  
7 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

RUDY BLUEHIKARI
dari Banting ke Fukushima
Winner of Geng Jurnal Best Weblog Award 2001
Terkini
Arkib 2006
Arkib

 

Links
Karya


    Buku kompilasi entri 20 penulis blog terbitan MINE. Hubungi saya di vicenata2000 [at] yahoo [dot] com untuk mendapatkan buku ini.


    Novel bersama kedua saya hasil tangan Sri Diah, MBA, Rudy Bluehikari dan Ibnuariff sudah berada di pasaran sekarang. Terbitan Alaf 21.


    Novel Bersama sulung saya hasil tangan 23 penulis terbitan esastera.com.


    Buku kompilasi entri penulis blog terbitan MINE. Hubungi saya di rudy [at] bluehikari [dot] com untuk mendapatkan buku ini.

Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER